söndag 4 maj 2008

Stillheten!

kl: 14,42

Ja nu körde dom för snart tre timmar sen:( Och flcikorna är ute och leker. Satte mig i solen hos Youssef med Nemo en stund. Var för varmt där så jag gick igen efter en stund.

Funderar på vad man ska hitta på?! kanske plugga lite?! Eller inte=) E ju ändå helg!!

Fick en fråga precis på msn. Om vi kommer ner i sommar, till skåne asså.
Nä jag tror inte det faktiskt. Känner inte paniken över de nu när vi hade besök här i helgen. Klarar man sig ett tag=) Och sen har vi andra planer. Om dom sen slår in vet man aldrig=)

Nu vet jag vad jag ska göra....fixa lite mellis till oss. Vad sägs om våfflor??

1 kommentar:

yvonne sa...

Ja,det tog drygt 6 timmar med ett stopp och en fika.Det var exakt 56 mil upp till er,så vi delar på det 50/50 eller hur.Det gick bra ner oxå.denna gången blev jag ruinerad på Burgerking,man kan inte säga att det va billigt.Tv:n kallar
kram på er