lördag 10 maj 2008

En dag som en kräfta!

Klockan 20:27

Igår på kvällen när jag skulle gå och lägga mig så låg flickorna i hans säng. Dom kunde inte sova så vi sa att dom fick det. Sen hade hundarna lekt i min så jag fick bädda den. Medan jag var på toa tog zombin som legat o sovit på soffan min säng =( La mig bredvid med reste mig snabbt igen. Inte så lätt o somna med en epatraktor i örat!! La mig i Tindras säng och det var så skönt!!! Inga barn och inga hundar. Sov hela natten!!

7,30 vaknade jag av att Tindra o Miranda satt och kollade på mig=) Dom hade letat efter mig och när dom väl hittade mig så satte dom sig vid mina ben=)
Gick upp och gjorde frukost, havregrynsgröt. Solen sken och det var redan jätte varmt. Väckte Youssef vid tio.


Flickorna och jag stack ner till sjön och dom badade. Strax efter kom Youssef och lämnade hundarna till oss. Sen åkte han in till Flen.
Hundarna badade och flickorna likaså=) Satte mig på en klippa och tittade på dom!!

Hörde att någon kom så jag satte fast hundarna. Precis när jag satte mig på bryggan så kom Elin, Patric och hunden=) Tur att jag hann sätta fast dom, för Gniztra och Ronja går absolut inte ihop!








Vi gick hem igen vid tretiden. Var då så varm så jag höll på och dö!! Satt här ute på gården och snackade lite innan E o P gick hem.
Youssef lagade mat, köttfärslimpa och potatis=)
Efter maten lagade vi deras pool och satte den på deras ballkong. Fyllde den med vatten och dom badade=) Då passade jag på att göra våra fönster fina=) Youssef tog dom på andra ballkongen, köket. Jag ena ballkongen och vårt sovrum!

Flickorna har precis duschat och nu ska Youssef, Tindra och Nemo gå en runda. Eller cykla=) Nemo älskar det och han blir så trött och sover gott hela natten sen.
Min tur att duscha. Jag ser ut som en kräfta!! Iaf på armarna och ryggen. Tänk att efter 4½timme vid sjön kan göra så mycket!! Smörja in mig är ett måste!

2 kommentarer:

yvonne sa...

Ja du,att man aldrig lär sig.Jag somnade på soffan och hörde inte när Peter kom.Tror du att jag var underhållande, det e så skämmet.Man orkar inte att vara ute och festa,förr sov man bort dagen efter men nu e det helgen efter.

Elinmj sa...

Vädret har ju varit helt fantastiskt nu i flera dagar, ska ju bli sämre från och med imorgon. Men som vanligt håller jag tummarna för att dom på vädret har fel om det :) Ja, det var riktigt härligt nere vid sjön faktiskt. Synd dock att .. vissa människor kan förstöra trevnaden. Vattnet var skönt, hade jag bara haft bikini med mig så hade jag doppat mig - lätt! Men det blev ju att jag gick ner i vattnet trots allt - Roxys boll var ju där. Kram