onsdag 7 maj 2008

7:e Maj klockan 18:35

Ja det är dagens datum för dagen.
Vaknade klockan 8 idag av att jag var utvilad. Tror jag iaf=) Var inte trött alls. Fast jag vaknade nog av att värktabletten slutade fungera. För jag vaknade 3.30 och fick gå upp och ta en ny. Hade ont så jag höll på att dö!!
Borde man gå till läkaren?!

Väckte Youssef och Tindra lite i nio. Så dom tog 9,30 bussen till Flen. Hon till dagis och han till körskolan!
Satte mig och fixade den sista uppgiften som skulle göras om. Ringde min lärare och sa att jag hade missat den föreläsningen i skolan. Oj vad trevlig hon var idag! Sa skriv det du kan och så hjälper jag dig fylla i resten sen och mejlar tillbaka det till dig. Oj!! Sagt och gjort=) Jag skrev i det hon sa per telefon=)

Sen letade jag upp en gammal pärm som jag satte in alla papper i som har med skolan o göra. Vi får ju en hel del så man har ingen koll på vad som är till vad knappt. Och värre lär det bli.

Youssef kom hem vid ett och då åt vi våfflor. milli med så klart!! Sen åkte han i hämtade tindra. Och jag fortsatte tvätta och milli pysslade lite.

Nu ska vi äta spagetti och farmarbiffar!! Carro har lämnat datorn!! Over and out

Inga kommentarer: