fredag 9 maj 2008

Helg?!



Klockan 21,30

Asså shit vad man kan vara knäpp på dagarna=) Pratade med en kompis på msn som berättade att det var fredag idag. Trodde inte på henne så jag var tvungen och gå o kolla i min kalender=)

Youssef åkte till Eskilstuna o Milli till skolan. Tindra o jag tog de lungt på förmiddagen. Gick ut med hundarna och fy va varmt det var. Ut och in igen. Mycket skönare inne. Så glad för vår fläkt!!

Plockade och hade mig lite. Sen vid ett kom Elin hit=) Kollade på tv och snackade lite skit. Vek tvätten undertiden!
Tindra cyklade o mötte Milli vid taxin. Kom hem o lämnade väskan och sen stack dom två till en kompis=)


Miranda discoprinsessan=)

Bejbi lagade mat idag och det blev
pommes och fiskpinnar. Efter maten gjorde milli vid sig och stack på disco. Min stora sessa!!! Tindra blev jätte ledsen. Hon förstår inte att hon inte är så stor än:( Jäkla liv och gråt.






En sur och ledsen syster som med vill på disco :(


Efter ett tag blev hon glad och hon, jag, Elin och Youssef spelade Yatzy=)
Efter Yatzyn bakade vi kladdkaka. Eller ja, det skulle varit det. Men nytt recept och det ska jag kasta direkt. Tog ut kakan 10min innan man skulle och då var den inte kladdig ändå och lite bränd:(
Milli kom hem lagom till vi skulle fika!!

Elin gick precis hem och bejbi är skittrött. Han sov inte en blund i natt:( Själv sov jag i 3½timme.
Var 42grader på flickornas ballkong nu i eftermiddag. Deras rum stekte!! Är det så i morgon så ska vi ner till sjön o ha picknick o ta de lungt. Bara ligga där hela dagen o ta de lungt!!

1 kommentar:

yvonne sa...

Gick det åt skogen denna gången oxå