måndag 12 maj 2008

tråkigt!

klockan 21:28

Igår pluggade jag i stort sett hela dagen. Blev klar med en uppgift=) Känns så skönt!! Nu har jag bara en uppgift kvar. Ett problem bara. Alla är redan indelade :( Så ja måste ringa min lärare imorgon och fråga hur jag ska göra.

Idag var Tindra på dagis och jag plockade lite här hemma. Kollade igenom min uppgift jag gjorde igår och skickade in den. Vi får se om hon blir nöjd för detta var den svåraste uppgiften av alla :( Och jag missade den genomgången i skolan. Inte för att den gav något om man lyssnar på dom i klassen.

Är så trött idag. Ska snart hoppa i säng och läsa i min bok har jag tänkt. Fast det blir aldrig så. Skulle bakat bröd men youssef kom precis hem från Flen och ska snart se Andra avenyn som han missade. Lite sent och börja sen tycker jag.
Men då har jag något och göra när dom andra är i skolan/dagis!

1 kommentar:

yvonne sa...

hallo där.Gör mig en tjänst och skriv med en anan färg,det är lite(hrm mycket)mycket svårt att läsa.Jovars brödet blev gott om inget annat så nyttigt.Kan du tänka dig att vi ska lägga oss tidigt i kväll.
Hur hade Miranda det på discot.Vet du vad jag kom på,töserna har inte svarat mig på breven jag skrev till dom (här i kommentaren)
POK från mamma