onsdag 14 maj 2008

Hej mormor!

Hej mormor!

Nu har jag precis gjort min läxa. Det var läsläxa och skrivläxa. Mamma säger att jag är duktig=)
Ja, det var jätte roligt att vara med mamma. Ja jag kan ta hand om dig när du blir stor. Men du bor lite långt ifrån mig.
Vi var aldrig på majbålet för det var så dåligt väder. Vi hade myskväll här hemma istället.
Idag fick jag ett brev av Filip. Man ska skicka det vidare till sina kompisar och skriva sig själv på listan. Sen ska jag skicka klistermäsrke till den som är överst.
Tror du att jag kommer få många klistermärke sen?

Kram Milli

1 kommentar:

yvonne sa...

Hej på dig vännen!
Oroa dig inte för mig, när jag blir stor då kan jag flytta upp till dig.Vi har det lite svalt ute nu men solen skiner.Moster fyllar år på Lördag vet inte om hon ska ha kalas.Nu är det inte långt till Midsommar.
Pussar och kramar i massor till dig
Hälsa Tindra