onsdag 14 maj 2008

Här har ni mig och mitt liv!

Här har ni mig och mitt liv...

25 år (snart), 2-barnsmamma, sambo, syster, dotter, moster, kompis, kusin, barnbarn, godislover, chipsälskare, bloggare, körkortslös, drottning, familjelivsspanare/familjelivsberoende, soldyrkare, snöälskare, trött, hembiträde, halvnördig med datorer, härskarinna, käring, kramkär, pussig, sparkdräktsälskare, nästan shopoholic (framförallt när det gäller barnkläder och framförallt när jag har som minst pengar), prinsessa, soffpotatis, TV-tittare, "pillig", pluggande, stirrig, BIATCH, , hönsmamma, klipp- och klistrig, semester älskare, fönstershoppare, kaffekärring, gris....

Ja jag kan hålla på en evighet!!

Mina små sessor, pärlor, älsklingar, snuttar, hjärtan, godingar, pluttar, gummor, töser, tjejer, döttrar... Min kärlek till er är stor, större, STÖRST!

Inga kommentarer: