onsdag 14 maj 2008

Inge skoj alls

Nä här har inte hänt något skoj alls dom senaste dagarna :(
Igår var Tindra ledig så vi bakade bröd hela dagen. Först havregrynsbröden, 4st. Sen när dom var klara blev det "över natten bröd" Så nu har vi bröd någon dag fram iaf=)

Fast alla här hemma älskar det nyttiga så det tar snabbt slut=) Grannpojkarna var här och lekte i förrigår och miranda berättade om det så dom ville smaka. Dom åt upp ett helt bröd=)

Igår var Milli i skolan på kvällen. Dom skulle visa upp en pjäs dom hade gjort. Men tyvärr kunde inte jag komma:( Men Eva var en ängel och tog med henne.

Idag händer inte allt för mycket. Känns som jag ska bli sjuk. Eller så är jag bara trött. Fryser som en gris :( Och sen kliar det där jag brände mig. Kvittar om jag smörjer mig eller vad :( Är ju inte ens röd längre!? Mest på brösten och ryggen! Kan det vara därför man fryser? Tycker de e så många dagar sen nu.

Nu ska jag mejla min lärare och höra hur jag ska göra med den sista uppgiften!!

Inga kommentarer: