fredag 16 maj 2008

Fredag=)

Skickade iväg Miranda som vanligt och sen la jag och Tindra oss i vår säng och kollade på en av deras nya barbie film.
Youssef tog 9,30 bussen till skolan och lämnade Tindra på dagis.


Hände inte allt för mycket under dagen. plockade lite här och där och telefonen ringde i ett!! Drog ut batterierna ett tag. Var så trött på den. Jag ljuger inte om jag säger att den ringt minst 30gånger.

Ett samtal var iallafall roligt=) Eller två!! Det en var han från huset vi kollat på=) Han frågade om vi fortfarande var sugna. Jag svarade ja, men efter mycke tänkande så vet jag inte.
Visst är det mycket friare med ett hus +. Speciellt när det är på 130kvm + Kostar samma som här+ Och jag vet vem som städar - :( Egen tvättmaskin +Trädgård, fast bara en liten- Inte samma för barnen och hundarna. Mest det som gör att vi tvekar. Inget direkt förråd - Nja vi har helgen på oss att fundera.

Det andra var från företaget som ska komma och lämna våra möbler vi beställt=) På måndag kommer dom!! Jippi!! Mellen 9 och 15. Så man får hålla sig hemma. Haha ovanligt!! Nästa vecka hinner jag knappt gå på toa ändå. Ska kolla igenom allt som har lämnats in för sen på fredag är det sommarlov=)

Emma har varit här och lekt hela dagen. Till middag blev det potatisgratäng och kycklingfilée=) Tindra o Emma hade köttbullar till. Vitlökskänsliga=)

Nu ska jag sätta mig och kolla klart på "så ska det låta"

Inga kommentarer: