lördag 3 maj 2008

Skånebesök=)




Igår kom mamma o Niklas upp =) Inget planerat och jag blev asglad!! Behövde de faktiskt!!
Idag åkte Milli, jag, mamma o Niklas in till Flen och gick en sväng. Loppis och i affärer. Handlade till middagen och gott till kvällen=) Även frukost till i morgon!

satt ute en stund och moppen kom hem från verkstaden=) Vatt inne på service och så. Alltid bra!! Lagade mat. Och det blev potatisgratäng, karré till oss (gris) o han åt korv. Fanns inget kött alls i affärerna ju till honom:( Men han blev inte ledsen för det.

Mamma, jag o flickorna spelade spel och sen la dom sig i vår säng med godis och popcorn och tittade på film=)
Duktiga tjejer man har!!!
Vi vuxna spelade kort=) Hrmm ja de gick ju som de gick :S Nu spelar pojkarna poker. Jag åkte ut. hehe kanske för jag är trött och ska lägga mig nu!! =) Men det förstod inte dom!!




Tiden här har blivit knäpp! Mn kan inte ändra den längre:( vatt så i flera dagar nu. Men nu är det den 4maj och klockan är 02,25




Min underbara store lillebror=)

Inga kommentarer: