fredag 2 maj 2008

Fattar inte....

Nä, det gör jag verkligen inte.
Trött, trött och lite mer trött!!

Man sover inte som man ska på natten. Tar hundra år innna man väl somnar och sen under natten vaknar man hundra gånger. När man legat i sängen och pinat sig tillräckligt länge går man upp. Tröttare än när man la sig. På eftermiddagen sover man en stund på soffan, hjäkper inte. Hela kvällen är man super trött. Lägger sig i sängen. Men då blir man pigg!! Spelar ingen roll om man sitter uppe och plågar sig till mitt i natten, man somnar ändå inte. Ligger där och vrider och vänder sig...
Alla säger att det går över. Bara mycket i huvudet nu med skolan och så...
Det går jag inte på. För så här har det varit i evigheter nu!! Tar jag mina insomningstabletter, som ändå inte hjälper, är jag bara tröttare på dagen:(
Förr när jag tog min tablett så hjälpte den på max 15minuter, men nu kan jag ligga i flera timmar ändå. Därför tar jag inte dom!! Fan inget skoj detta!! Så trött på detta:(

Orkar inget, på dåligt humör och allt bara känns jobbigt!!!
Livet suger!! Ge mig sömn. Kan inte John blund komma en, EN natt är det ända jag ber om!?

1 kommentar:

Elinmj sa...

Usch, jag hatar när man inte kan sova på nätterna - man ligger o vrider o vänder på sig, men inte somnar man någon gång. Det är nog bland det värsta som finns, att ligga vaken när man vill sova. Hoppas det blir bättre så du kan sova ordentligt sen, pröva att dricka varm mjölk :)