onsdag 30 april 2008

Skönt väder=)

Idag åkte bejbi och lämnade Tindra på dagis. Och jag hoppade in i duschen och sen gick jag en långrunda med hundarna innan jag satte mig vid datorn.

När Milli kom hem så hade hon en kompis med sig från klassen= )Som bor i grannbyn. Så skoj dom hade!!


Jag har mest pulat här hemma och tagit det lungt idag. Försöker förbereda mig för morgondagen.

Ska ha praktiska övningar i skolan. Fasar för det för jag ser bara en massa sprutor:( Men jag hoppas det kommer gå bra!! Milli är ledig i morgon, studiedag, så hon ska med mig till skolan. Så man får väl bita igen och visa henne att man klarar av det=)


Imorgon är det valborg! Jaha vad händer då?! tipsrunda och majbål en bit bort men om vi ska dit vet jag inte. Jag slutar inte förren 16,00 och innan vi är hemma så är klockan mycket. sen gå hela vägen dit *pust* Tar en stund så vi får se. Går ju buss=)


Akvaret har fått fler växter...eller ja, jag klippte av dom andra för dom var så långa så dom låg dubbelvikta. Inte snyggt och sen vill våra fiskar ha så dom kan gömma sig! Imorgon blir det fler fiskar + en mal!! Hade bara kunnat ha malar=) Tycker dom är så coola!!
Ingen bra bild men=) Man ser inga fiskar heller. Dom gillar inte vara med på foto=)


Mamma: jag har svarat på sina frågor och så i komentarerna=) brukar bli att dom kommer där!!

Youssef o milli e ute o leker och jag ska mysa med lillfisen nu!!

1 kommentar:

yvonne sa...

nej det blev fel det var inte Norland,men det översta länet och så rätt långt bak.fint akvarie det växer till sig så småningom det tar lite tid bara ha tålamod.
Lilla jag.Nu puttar chika lite nätt på aktivitets bollen, hon tycker att det e jätte kul,skäller på Emma om hon försöker ta den