söndag 27 april 2008

Grillat

Idag stack bejbi till Flen o handlade lite=) Han tog Gniztra med sig. Jag gjorde vid mig och kallade in tjejerna som var ute och åkte ruller.

Tog Nemo i ena handen och grillkolen i andra och så gick vi=) P o E mötte oss på vägen med Ronja. Deras hund dom köpte idag=)


Hundarna lekte och sprang i trädgården. Hade så skönt!! Bejbi kom strax efter=) Tog en cigg och satte killarna igång grillen. Vi tjejer hade flintastek och potatissallad, och bejbi hade korv. Kaffe efter de och efter någon timme gick vi hem.


Nu har vi kollat på "glasklart" på tv och sen spelade jag lite på datorn. Flickorna la sig för en stund sen. Fick vara uppe länge idag=) Var ett tag sen.


Imorgon blir de städa, tvätta och gå en sväng! Hoppas de e nice väder imorgon. Va lite kallare idag. Inget linne, bara t-shirt o kortbyxor. Nä nu ska jag vara social med min darling!!



Speciellt till min Mamma: Jo örat sprack ju för någon dag sen. Har inte så ont nu, men känner att där e mer vätska som måste ut:( Har "lock" för de. Blev ingen sallad till:( Ingen orkade göra de så... Åhhh snoge. så skönt!!

Ett akvarium tog Mona. Med Malte i. den stora malen *sakna* och Hans pappa tog ett. Hade inte mage att spola ner fiskarna så det fick bli så. Har bara ett litet nu!! Får börja där ju. Ingen får mina kramar=)

Och endast för dig kommer en bild på mamman i huset=) Din begäran, min lag!!
Lite mörk med....

3 kommentarer:

yvonne sa...

koltrasten sitter på taket och sjunger så fint.Du har fått långt hår igen.Vi var i Sjöbo idag och kollade på Agility Chika var intreserad men vi får vänta med det tills hon e 1 år och färdigväxt både till kropp och själ.vad har Elin skaffat för en hund.Kramar i massor till Vadsbro från Skurup.

yvonne sa...

kolla Family från Norland rätt långt bak.Tösen som har 14 tår och 12 fingrar

carrolin sa...

norrland? finns ju inte ens:S
Dom har köpt en amstafftik på 2år. Visst har det blivit långt=) Hade behövt klippas bara, men det får komma när jag orkar!! Växer som ogräs=)Vad skoj att hon gillade det! Kram