tisdag 29 april 2008

Måndag igen

Idag fick jag sova längre av min darling. Han tog Tindra och lät mig sova= ) Det behövdes!!

Plockade undan lite som var kvar sen igår. Sen kom "vaktmästaren" upp och kollade lite som vi sagt till om. Han stack o köpte de som behövdes och sen kom han tillbaka igen och fixade allt=)

Under tiden åkte bejbi till Flen och hämtade ett paket till mig. Millis kläder hon ska ha på avslutningen. En tunika och kortbyxor=) Han handlade lite och sen köpte han fiskar=) Fast ingen mal:( Den ska vi köpa på onsdag för då fick dom in en annan sort som inte blir så stor. Ska köpa någon fisk till då. Ser lite löjligt ut med tre bara=)

Tindra och jag fixade med maten när han var borta. Köttfärslimpa och potatisgratäng. Var längesen vi åt de så Tindra var sugen. Shit vad hon åt!! Hon tog 5portioner!! Duktig tjej!!

Nu i kväll var vi ute och gick en sväng=) Och....hemligt!!! Finns vissa som snokar här som inte har med det och göra! Bejbi är ute och kör cross. Dom kom med den precis=)

Nu ska jag se på tv lite och ta de lungt!!

2 kommentarer:

Elinmj sa...

Åh, Miranda blir säkert jätte fin på avslutningen :) Du, den där crossen är fan livsfarlig - men man får inte kalla det cross för det är en lätt motorcykel. Men jag lovar att den är livsfarlig, åkte jag med och det är farligt! :O

yvonne sa...

Vad har Elin köpt för en hund.Vi ska äta nu sen ska jag på träning med Chikita.Ha det och så håller vi tummarna alla 8.
Här e det sol och varmt men blåsigt.Kolla om jag kunde skicka foKram mammato men det går inte.