måndag 28 april 2008

Söndag igen!!

Gick upp tidigt idag. Ja, jag och flickorna gjorde det. Han sov ända till 12. Känt mig skum hela dagen. Knappt ätit och bara gått i min egen värld. Kan vara bra de med=) Skönt om inget annat!

Idag har vi inte gjort allt för mycket. Eller jo vi har storstädat och tvättat=) Tycker det är så tråkigt men de är sååå skönt när det är gjort!

Elin och Patric kom förbi på en cigg på gården, men jag var inte på humör så jag stannade inne och städade. Youssef gick ut en snabbis!

Vilade en stund på soffan och då passade youssef på att vara ute med flickorna. Dom åkte ruller=) En kompis var med här. Till middag skulle de blivit soppa, men som tur var så smakade jag på den medan den stod på spisen. Fyfan!!! Köpte en färdig på willys...En tetrapack, 2l, sparrissoppa från kelda. Smakade bara mjöl och kräk!!

Så det var bara till att tänka om snabbt och då blev det hamburgare och pommes. Blev lite irriterad för vi skulle ha våfflor till efterrätt och jag var så sugen på det!! Men efter denna middagen orkade vi inte det. Få äta soppa en annan dag ist. Hundarna gillade den iaf!! Har 2liter till i kylen som dom kan få:(

Imorgon måste jag plugga och sortera inne i lilla klädkammaren. hrmm har många här ju=) Men den i hallen. Har kastat in ala våra sommar/vårskor där som måste fram. Tror inte där är några som passar milli så vi måste ordna det med en dag. Ska se efter först!!

Imorgon ska bejbi in och köpa mina fiskar:D Sitter och tittar på akvariumet hela tiden. Inte så roligt när där bara är växter och sten!!

Nä, nu ska jag mysa med min gubbe. Se en film kanske. Kan ändå aldrig sova:S

Inga kommentarer: