lördag 26 april 2008

Så härligt!!

Idag gick jag upp kl sex och gjorde vid mina små sessor. Sen satte jag mig och pluggade så fort dom gick utanför dörren. Kände pressen på mig!! För jag visste att de skulle bli fint väder senare och då är de skönare o va ute=)

Tog bussen 9,30 till Flen med Eva och Emma. Mötte hennes mamma och så gick vi och fikade. Satt i solen och klockan var bara 10,00. Brände på ryggen!!

Gick i affärer och kollade lite. Sen åkte dom hem vid 12,30. Jag stannade kvar och mötte bejbi. Hämtade Tindra och gick o åt pizza. Var såå längesen!! Gick och köpte nya skor till Youssef i sportaffären. Tindra köpte en kittymålarbok och nya ruller. Jag gick in i djuraffären och köpte akvarium, växter och sand m.m. in o köpa fiskar i morgon tror jag. Var på apoteket och handlade alvedon m.m Men måste fylla på lagret ibland. Speciellt när man bor här på landet=)

Sen hem och tog de lungt. Flickorna lekte med Emma. Hon lånade Tindras gamla ruller så dom var ute och åkte. Elin kom hit nu ikväll så gick vi en sväng förbi Eva och lämnade dom gamla rullerna till Emma. Vi skulle inte ha dom ändå så....Elin gick hem för en stund sen och vi skulle se film. Men då ringde de, så nu ligger han inne i sovrummet och snackar. Passade på o skriva lite här då=)

imorgon får någon av oss åka in till Flen och handla lite mat. Ska ju grilla hos Patric och Elin=) Hoppas nu bara de e nice väder. Så sugen på flintastek!! Men va man ska ha till vet ja inte. E inte så glad för potatissallad ju:S
Men men de löser sig!! Ta ett glas vin med Elin med kanske=)

Imorgon är national teatern i Flen. Hade velat dit men....Blev bjudna på fest i Bettna i Maj med=) Kanske...ska fundera på de!!

1 kommentar:

yvonne sa...

ja,medecin förrådet måste vara upp to date.Är örat bra nu? du har inte sagt något på flera dagar.Grillat det e så jäkla gott.Du kan ju göra en sådan sallad som vi hade på Niklas student, den var ju jättegod.
Vi var i Snoge i dag,mys mys.Så du ska odla fiskar igen nu.Det har jag inte tänkt på att ni inte har fiskarna längre.Var hamnade dom?
Kramar i mängder,du sparar väl på dom,Du får inte dela ut dom Skånska där uppe.