tisdag 22 april 2008

Ska den stanna eller??

Idag lämnade Youssef tindra på dagis och skickade Milli till skolan. Jag somnade om igen efter ett tag. Hade så ont i mitt öra. Låg kvar 1½timme när jag vaknade. Orkade inte röra mig. Var så varmt i sovrummet.



Upp och duschade och väntade på milli.



Elin kom hit och så gick vi ner till sjön och solade lite=) Blåste en del här hemma men där nere var det vindstilla!!






Stannade där en bra stund. Sen hem och satte oss på Ballkongen en stund innan jag började på maten. Lagom till den var klar kom Tindra och Youssef hem.´Mitt huvud höll på att sprängas, mitt öra med:(






Efter maten halvlåg jag på soffan och snackade med Elin. Direkt när hon gick så somnade jag. Vaknade halv nio igen av att mitt öra höll på att ta livet av mig






Nu ska vi se en film och mysa=)

2 kommentarer:

Farmor sa...

Hejsan,hoppas det är bra med ditt öra:-). Det är en hemsk smärta. Vilka härliga bilder, ser underbart ut. Saknar er.Ser framemot att komma opp.Var rädda om er.
Kramis farmor

yvonne sa...

Har dom lagt i brygga nu ? den var inte dår för ett år sen.Underbara bilder,jag längtar upp till er.Kan du inte byta öra med någon fiende.
Kramar från mormor