fredag 25 april 2008

Sommar!!

Sommaren har kommit. Hoppade totalt över våren!! Inte för de gör mig något=)

I tisdags åkte Mona hem och jag var i Flen. Gick till skolan och pratade med läraren. Fick en till kurs hon tror jag ska hinna med nu innan sommaren:-S Lycka till!!
Therese o jag gick ner på Amason o kollade. Utförsäljning av kläder. Nya asså. Köpte 2pikétröjor var till flickorna från polarn o pyret,kostade nypris 175:-/st, nu 10:-. vars ett par shorts 5:- t-shirt till Youssef 20:- nyckelband till mig 15:- Billigt eller vad!? Mitt band glömde han ta betalt för så de var billigt=)

Hem o satte mig på ballen o solade lite. 33grader när klockan var 18,30!! Perfekt!! Linne och shorts som gäller!!

Igår var jag bara hemma hela dagen. Ont i örat =( Hade en tid kl 15,30 som jag avbokade för det gick hål själv. Dom sa att går inte de över ska jag ringa i morgon (fredag) igen o få en tid. Satt på ballen på kvällen. varmare än i går. 35grader 19,30!!!!

Idag när jag vaknade hoppade jag in i duschen direkt så jag vaknade. Sen satte jag mig och pluggade. Patric frågade om jag inte ville komma förbi. Så när Milli kom från skolan cyklade hon o jag dit. Kortbyxor o linne var för varmt:) Satt ute och snackade och drack kaffe. Vid tre gick vi en sväng. Ner till "gamla saker och ting" och tittade. Hon var där och släpte in oss=) Dom öppnar den 1maj igentligen. Ska dit o fika då=)
Hittade en del fina saker jag vill ha!! Får väl se senare!
Gick på en stig där och tittade på hästarna och så. Skit mysigt och solen värmde skönt. Gick tillbaka till P o E och åt där.
Cyklade hem vid 18,00 och lagade mat till Tindra o Youssef. Satte mig o pluggade direkt igen. Nu har jag packat ihop de för i kväll!!

Imorgon ska jag nog in till Flen o handla lite till helgen. Grönsaksbilen kommer ju=)
Kände nu när jag duschade Tindra att de brände på bröstet. Kollade i speglen och då var jag asröd! Bränt mig och fått plidor överallt. Kanske ska vila huden imorgon?! Eller inte:) Man kan inte ha något annat på sig ju. Fast dom sa att de skulle bli dåligt väder i helgen. Hoppas inte!!!

Inga kommentarer: