söndag 15 juni 2008

Fest i Flen

Kom hem för en stund sen. Men vi kan ta dagen från början!!

Jag vaknade av att jag hörde att alla andra var uppe:) När jag kom ut i hallen såg jag att som städade för fullt. Underbart att få sova:-) Fast när jag kollade på klockan fick jag ÅNGEST. Och inte lite heller. Klockan var närmare ett än tolv. Men behövde väl få sova ut. Har haft svårt att sova länge nu. 3timmar per natt. Inte bra.

Kastade i mig en macka, Kastade in en maskin tvätt och sen hjälpte jag dom. Patric kom förbi och pratade. Frågade om vi skulle in till Flen eller inte. Snackat löst om det. Han stannade och åt korv och potatissallad. Sen bestämmde vi oss för att åka in. Så det var bara till att hoppa in i duschen och snabba sig. 35minuter tills bussen skulle gå. Patric stack hem och hämtade Elin.

Väl i Flen gick vi en sväng med hundarna. Släppte dom så dom fick leka. Så blev dom trötta och glada.
Gick runt och tittade lite. Flickorna åt i kiosken och vi tittade på E-type. Tycker han är sååå dålig men så hade vi något och göra idag:-)

Fattar inte att kommunen lägger ner så mycket pengar på att få hit han. Jag menar han av alla. 175 000kr!!! Vafan, ge mig dom ist...:-) Kommunen betalade taxin hem. Dom hade satt in 2extra på detta hållet och sen till alla andra byar med:-S
Undra vad det kostade?!

Jaja flickorna sa att dom var hungriga när vi kom hem...IGEN. Medan Youssef fixade mat till dom så somnade dom:-D

Mamma: Ser väl dålig för jag inte hittar mina glasögon?! :-D Ja Camilla kommer upp på Onsdagkväll. Hon kör vid fyra. Han åker ner på tisdag eller onsdag. Jag tycker onsdag men...för vi ska tvätta på tisdag så han får med sig allt.
JA vi får ju ses då. Kanske kolmården en dag? Eller något annat. Ni är ju i våra svängar så något kan vi säkert hitta på:-)
Hon är duktig min lilla sessa! Synd bara att jag inte får läsa dom innan hon skickar dom :-(

3 kommentarer:

yvonne sa...

ja,ja,en gång i tiden får du dom tillbaka.vad är det sista du har skrivet i förra kommentaren.Är det den speciella sjukan som kommer upp till ytan, som vi alla har mer eller mindre.Om det bara är Yousef som ska ner kunde han ju åka med Camilla hem.Hoppas ni får en mys pysig Midsommar.

Saknar er alla.

carrolin sa...

men han kan ju inte åka med henne hem. Hon kör hem på lördagkväll och dom kör till Marocko lördagmorgon

yvonne sa...

vad säger ditt hjärta?????