fredag 13 juni 2008

Snart åker han

Nu är det inte många dagar till han åker. Vilket är både bra och dåligt. Det dåliga är att jag hatar att vara utan honom!! Fast systra min kommer ju upp och håller mig sällskap=) Flickornas farmor med!!
Det som är bra med att han åker är att då är det inte lång tid tills vi åker=)

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Är så yr och slö. Blir det varje gång jag har tant röd på besök:( Kanske för det kommer så mycket?!
Plockat lite här hemma, lekt med flickorna, pratat med min storebror på msn, gjort klart koftan. Nja nästan. ska bara sy ihop den. Men jag väntar på att flickorna ska komma hem så jag kan pröva den innan.

Youssef är hos Patric med Nemo och leker. Gick för en liten stund sen. Jag ska snart ringa hem flickorna. Klockan börjar blir mycket. Dom ska duscha och sen i säng.

Imorgon är det förmodligen grillning som gäller med Patric och Elin. Efter det får vi se om vi åker in till Flen. Är ju "Fest i Flen" denna helgen=) Mini Malmöfestivalen. MINI!! Men vi ska väl in och se på Etype och så....

Varför är det så svårt och öppna ögonen och inse hur allt är? Varför är det så svårt att ta in allt? Fast man redan vet. carolin, öppna ögonen och lyd ditt hjärta!!

1 kommentar:

yvonne sa...

Vad händer? Vad är det som du ser så dåligt.Kommer Camilla på Onsdag?När åker Yousef ner?Skulle såååå gärna följt med Camilla upp och träffat er innan ni åker iväg.Men får vänta tills vi ska köra upp på sem.Hoppas att vi kan träffas någon dag då.ha det nu så härligt på er lilla tripp.läste brevet som Miranda skrev till Mormor och Morfar hon e duktig på att skriva det lilla livet.kram från skåne