onsdag 11 juni 2008

Längtan är STOR

Ja, nu är det snart dax för semester:-)
Om mindre än 2 veckor bär det av på semester!! Åhh vad vi längtar!! Flickorna längtar minst lika mycket som mig och darling. Vi två vet ju vad vi längtar till :-D Flickornas första gång där nere, men dom hör ju hur vi pratar om Marocko och hur vi längtar så det är klart!

Saknar släkten där nere till max! Kunde ju inte följa med förra året:-( Och visst kan folk tänka
- hallå du har bara träffat dom två gånger!!
Jo det är sant MEN dom är underbara och bor man tillsammans så många under samma tak i 1månad så lär man känna dom på ett annat sätt!!


Visst är inte allt där nere toppen. Man känner sig låg vissa dagar. Där är så mycket folk så det är svårt att få den stunden för sig själv som man är van vid. Går man undan så kommer det alltid någon som vill bry sig. Det är deras kultur. Snällt men inte så lätt när man inte själv lever så många tillsammans. Här hemma kan jag gå undan med min bok om jag känner för det.
Sen har jag ju alltid saknat flickorna, Men inte i år:-D

Älskar att bara sitta där och ta in deras språk!!
Åhh banandricka, melon, glass, bada, umgås och bara njuta!

Inga kommentarer: