måndag 16 juni 2008

Regn regn och åter regn

Inatt kom Ann-marie upp. Blev lite senare än planerat men hon kom fram iaf=)

Idag vacknade jag vid nio men hörde att ingen annan var uppe så jag låg kvar till tio. Fast även då låg alla och sov=) Efter ett tag kom flickorna upp. Vi tog det lungt och åt frukost, sen gick vi en sväng i vår lilla by=)
När vi kom tillbaka igen så gjorde vi scones och fikade på med te till. Spelade även spel!

Vid fem åkte vi in till flen och handlade lite till maten i morgon och till att baka bröd. Så när vi kom hem igen så satte Ann-marie igång med brödet och jag med maten.

Nu är vi mätta och belåtna och jag ska kasta in brödet i ugnen. Flickorna ligger i vår säng och tittar på film. Nä brödet kallar!!

2 kommentarer:

yvonne sa...

vad ni e flitiga.detta blir en snabb en.hälsa Ann-Mari

Elinmj sa...

Åh, Scones! :) Idag dödar vi smådjuren tycker jag allt.

KRAMAR!