torsdag 19 juni 2008

Mardröm!!

Igår vid 19,30 kom min syster, Camilla upp. Vi tog de lungt och kollade på fotbollen. Sverige, vad fan höll ni på med??? Asså dom kämpade ju inte ens.

Satt i soffan och pratade och hade härligt alla. Camilla somnade efter ett tag och Ann-Marie och jag satt kvar en stund.
Fick hålla hundarna delade hela dagen. Fy vad jobbigt! Dom är på varandra hela tiden och det är inte så bra.

Nemo sov inne hos mig och Milla och Gniztra hos A-M men dom ylade, gnällde, pep och kraffsade på dörren hela natten. Så mycket sömn blev det inte.

Trötta som vi var så gick vi upp 7,30 :S Rolle kom hit på förmiddagen och då fikade vi. Sen gjorde alla sig klara så åkte vi in till Flen.
Handlade mat till i dag och i morgon. JORDGUBBAR=) En sväng på systemet:) Apoteket m.m så allt är klart nu till resan. Köpt och så...

Gick även in på banken och fick en ny dosa till internet. Fick ju panik när jag skulle betala Youssefs resa och såg att den var sönder!!!! Fuck!!! Någon hade tryckt på displayn så man såg inga siffror. Jaja tio i tre var jag där. NICE!!!

Nu står sessorna i duschen och dom ska komma upp. Hrmm försöka få upp dom iaf.
Väntar nu på att P ska ringa. Han ska ta Nemo idag=) Annars dödar vi han..inte en natt till så...usch!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fler bilder vill vi ha=)

Elinmj sa...

Kan tänka mig att det var riktigt skönt i natt för er att sova eftersom vi nu har Nemo här. Lite bråkig är han dock, jag blir tokig på honom! Men står ut :) Riktigt fin är han, så det går inte att bli så arg på honom heller ;O Typsikt mig - det här med att skälla på hundar osv, det är jag inge bra på. För deras hundögon, oj oj oj :P Nu är det ju inte långt kvar alls tills ni åker iväg också - TA MED MIG! :D När ni kommer tillbaka ska vi hitta på något roligt, allihopa :)

Kram!