onsdag 18 juni 2008

Ensamt!!

Ja igår så åkte jag, Tindra och Youssef in till Flen med tre bussen. Gick till apoteket och handlade och sen lämnade vi Youssef vid tåget :( Under tiden var Ann-Marie och Milli hemma och tog hand om tvätten.

Gick ner om grannen när jag kom hem och lämnade vår nyckel. Ska vattna blommor, ta in tvätt och mata fiskar=)
Patric kom förbi en snabbis och hämtade det jag hade handlat till honom.
Flickorna kom i säng i lagom tid. Nja eller jo för att vara lov så var det de. Vi satte oss och pratade lite i soffan. Sen satte jag mig och skulle plugga med så blev inte fallet. Ångest!! Så svårt med nya kurser för man vet inte riktigt var man ska börja. Kommer man bara igång så flyter allt på sen.

Idag har vi städat och fortsatt tvätta:( Mycket tvätt. Allt måste bli klart nu till resan ju. Fattar inte att det snart är måndag. Nja jo det gör jag väl. Känner en inre stress och när jag blir stressad vad gör jag då?? Springer runt gör jag inte iaf. Sätter mig och tar det lungt in i det sista!! Usch. Ska börja packa kläderna nu efterhand jag viker dom. Så ser jag vad vi ska ha med oss.

Kläderna vi beställt har inte kommit än ju:( Inget som vi inte klarar oss utan. Kepsar till flickorna, kjol till mig, linne till bejbi. Går och köpa där nere med ju

Lite senare ska vi åka in till Flen en sväng....

1 kommentar:

Elinmj sa...

Så härligt för er att resa iväg lite - det skulle jag också vilja. Komma bort ett tag och bara mysa på stranden med en glass i handen ;) Ni kommer få det kanon bra där nere - mycket färg lär ni ju också få (avis).

Kram!