måndag 16 juni 2008

filosofi och psykologi

Sitter nu och pluggar. Pluggade lite på etiken innan, men vet inte var jag ska börja :-S Så nu gick jag över till Människan socialt och kulturellt. Jag hatar filosofi och psykologi. Eller inte igentligen för jag tycker det är intressant men just nu...nej tack!! Men lika bra att få lite gjort för sen i veckan händer det nog inte så mycket på den sidan. Inte om jag känner mig själv rätt. Här kommer vara fullt med folk ju så=)

Idag när jag vaknade började jag städa och vika tvätt. 13.30 tyckte jag inte youssef skulle sova längre så jag drog upp han. Fortsatte städa. Han bara storarummet igår ju:-(
Efter en stund ringde Patric och frågade om han fick komma över, så det gjorde han. Han tog även med flintastek:-) Medan han var på väg hit så gjorde jag scones som vi fikade på när han kom.

Sen städade vi lite till innan pojkarna satte igång grillen och tog hand om maten. Undertiden gjorde jag det sista här hemma. Skönt nu när det är klart. Fast Gniztra blöder lite fortfarande så torka golven blir det ofta nu!!


Nu kommer Ann-Marie om ca 30min. Innan dess ska jag ha gjort klart upp 2a. Lycka till säger jag bara:-) hehe...försöka iaf!! Får fortsätta nu. Mitt te blir kallt med!!

Inga kommentarer: