lördag 21 juni 2008

Midsommar

Igår var det midsommar som sagt=)


Vi vaknade i lagom tid och efter frukosten så packade Ann-Marie och Rolle ihop sig och körde vidare. Vi gick runt i våra myskläder till eftermiddagen och bara slöade. Läste tidningar och tog det lungt. Sen hoppade Camilla in i duschen och efter var det min tur.

Gick en sväng i lilla Vadsbro och tittade. Mest för att bara komma ut lite. När vi kom tillbaka började vi med maten. Älskar midsommarmat, julmat och påskmat. Hehe samma alltid men gud vad gott det är.

Åt got, drack gott och tog det lungt. Efter jordgubbarna tittade vi på en film och åt chips med dipa=)

Idag när vi vaknade gjorde vi vid oss och körde en sväng till Katrineholm. Sen hem och tog ett bloss. Nu körde Camilla precis:( Så tyst och lungt här är. Min darling är inte hemma ju och flickorna e ute och leker.
Först haft huset fullt med folk och sen nu sitter man här helt ensam. Tror nog jag står ut till på måndagmorgon!?

1 kommentar:

Elinmj sa...

Va mysigt ni måste ha haft det - älskar också midsommarmat, julmat och påskmat. Det är guld :) Men Carolin du, nu kan du njuta ordentligt av din ensamtid. Det behövs .. skönt att samla tankar i lugn och ro och bara ta hand om sig själv lite. Du har ju prinsessorna, kan ju ha mys bara ni, flickorna, mamma och döttrarna :) På Måndag åker ni, tycker fortfarande att ni kan packa ner mig i en väska och smuggla med mig ^^

KRAM!