söndag 30 mars 2008

Dagarna som gått!!

I Onsdags kom Ann-marie och hälsade på. Drack kaffe och snackade skit. Gick bort till Ebba och hälsade på Tindra. Gick och åt kycklingkebab sen. På kvällen åkte jag med mamma på klädparty i Svarte.

I Torsdags kom Tindra o Ebba vid 8. Milli vaknade strax efter så lekte dom medan jag gjorde vid mig! Vi mötte bejbi i byn och åkte in till Malmö. Kollade lite i affärer och sen åt tjejerna på Mc Donalds. Mötte mamma o Bengt på Triangeln och gick på Build a bear och flickorna schopade loss. Vars en nalle och massa kläder!!




Sen åkte flickorna med mamma hem så gick bejbi o ja o åt på "vår" restaurang=)








I Fredags hände inte allt för mycket. Packade och hälsade på mormor. Åt middag och sen gick jag ner till mormor igen för att säga hej då. Vi blev hämtade 22,10 och åkte in till Malmö. Tog tåget 23,08. Flickorna och hundarna sov som stockar på tåget=)
Vi hoppade av i Stockholm och åt fruksot på Mc Donalds. Sen tåget till flen och bussen hem!!
Väl hemma packade vi upp och sen gick vi och la oss. Sov hela dagen. På kvällen kollade ja o flickorna på en film. Bejbi sov!!

Idag när jag vaknade var kl inte mer än 7. Men så kom jag på att den skulle ändras=) så då var kl genast 8!! Upp och hoppa!! Efter en stund kom Patrik hit en sväng och snackade och rökte. Sen tog han med sig Gniztra hem och nu ska han o youssef till Flen o handla lite mat! Och en film till i kväll. Flickorna har varit ute och lekt och nu ska dom äta lunch. klockan är nu 14,02 och jag ska ge dom lunch och sen plugga lite!!

Inga kommentarer: