onsdag 26 mars 2008

Kalaset

I Måndags var mamma o ja i alla byns affärer och letade efter en sak till kalaset, men det var slut överallt=(
Ann-marie och Rolle kom hit vid 14.30 och hämtade mig o youssef. Åkte upp till lokalen och fixade lite. Sen kom mamma,Bengt, Niklas och flickorna.

Kalaset blev bra. Inte så lätt o ha koll på 40personer=) haha men de gick!!
Flickorna fick massa fina saker och dom var nöjda!!
Dom somnade direkt när dom kom hem och ja o bejbi kollade på Wallander.

Igår kom Carro och Palle och hämtade flickorna vid elva och då åkte dom till Vellinge och badade. Milli tappade sin tand i vattnet=) Hon är sååå glad. Tandfeén kom med 20kr till henne.

När dom var borta slappade jag o bejbi bara. Kollade på Beck och sen på en till film. Med mitt minne så kommer jag inte ihåg vad den heter.
Tindra stack till Ebba på kvällen och vi andra gick till Fredde och Snutte. Spelade Mario och snackade. Bejbi o Snutte gick ut en sväng och Milli, Fredde och jag spelade kort, skitgubbe. Milli vann hela tiden=)

Vi sov hos mona och nu e vi hos mamma. Ska bara duscha och sen ska vi träffa Ann-marie.

1 kommentar:

yvonne sa...

Frukost på sängen med en hund närvarand,det var längesen man kunde ligga o mysa där o bara vara.
Här är så tyst och stilla nu.
Ha det skönt tills vi ses igen och tack för denna gången.
Mamma mormor och svärmor