torsdag 3 april 2008

Snart fyller min sessa år!!

Inte många dagar till min lilla sessa fyller år nu. Så stor tjejen har blivit. Ingen bebis mer!!

I natt när jag la mig kunde jag inte sova. Låg bara och vred och vände mig. Tillsist läste jag lite i min bok. Var sååå trött jag så kunde inte läsa så länge. Låg och kollade på klockan hela tiden. Sista gången jag kollade stod den på 4,35. 5,50 gav jag upp och rökte. Tindra vaknade och hoppade in i duschen med mig.

Vi tog bussen 7,12 till flen. Lämnade henne på dagis och sen pluggade jag lite. Gick till skolan 9,30 och vi hade föreläsning om graviditet och förlossning=) Man visste redan det mesta men.... Den enda killen i klassen, Niclas, är så rolig. Han tänker mycket och när vi pratade om förlossningsställningar såg man att han började fundera.
Efter en stund sa han att när jag ska föda ska jag stå på alla fyra!! HAHA det lät så roligt när han sa det=) Sen hade han frågor ang det!! Han har nog ingen tjej ena...är lite speciell men rolig!!

Efter skolan körde Lotta mig upp till dagis och vi hämtade Tindra. Sen körde hon oss hem. Kom p åatt hon bor 10min förbi oss. Haha!! Hon har sagt var hon bodde innan men jag vet fan inte var de e så.... Så sa hon att jag kan ju åka med henne om jag vill i fortsättningen. Roligt!! Hrmm går bara på måndag och sen är det praktik för vissa och hemmastudier för vissa. Lönt!!

Bejbi kom hem och hade handlat mat så jag lagade mat direkt. Direkt efter maten stack han till Patric och jag ska snart kasta flickorna i säng. Sen ska jag lägga mig i badet. Fryser lite!! Så varmt hela dagen (i solen) och sen så fort solen går ner så blir de så kallt. Visst är den framme än men värmer inget:(

Elin vill att jag ska komma förbi en sväng så jag får se när dom lägger sig. Mona e ju ändå här!!

Inga kommentarer: