fredag 4 april 2008

1 dag kvar:D

Idag gick jag och Tindra upp 8,30 och gjorde vid oss. Mona följde med in till Flen. Lämnade Tindra på dagis och vi gick och tog en kaffe på fiket. Mona betalade. Blev så glad för att hontjänade 60kr idag!! Hon slapp betala bussen. Igår blev en buss rånad så dom har inga kassor på bussen. igår var det gratis med=)

Gick och handlade mat för hela helgen. Sen gick vi till frukt och grönsaksbilen och handlade=) Sen hem och mötte Milli. Innan vi åkte tittade vi ut och då var det lite disigt! Men fy vad varmt det blev när vi gick i flen...Fick ta av jackan!!

Sen dess har vi bara druckit kaffe, rökt och snackat skit!! Nu har jag precis satt på potatisen. Väntar på att mina älsklingar ska komma hem.
Nu kom dom=)

Igår på kvällen gick jag och Elin en lång promenad!! Gniztra följde med=) Först gick jag och mötte henne. sen gick vi och till sist kom vi till sjön=) Där satte vi oss och rökte och snackade. Kastade pinnar till Gniztra. Hon hoppade i och badade lite. Sen sprang och hoppade hon sig torr!! Var ljust när vi gick men när vi satt där blev det rätt mörkt!! Usch vad jag hatar och gå i skogen då!! VILDSVIN!!!

Nu kokar potatisen så jag får börja med resten. Sen ska jag med Youssef till Patric och hämta hem vår Nemo. Han sov där i natt!!! Puss puss

1 kommentar:

Elinmj sa...

Det där med att dom blivit rånade förstår jag mig nästan inte på - dom kan väl ta betalt ändå? Men tydligen inte. Fast det gör ju absolut ingenting, gratis att åka in till Flen. Skit bra! :) Det var riktigt trevligt att gå en promenad med dig och Gniztra, hade ju aldrig varit nere vid sjön där och sett hur det ser ut. Men nu vet jag. Och där ska vi allt ta o grilla, bada och sola i sommar. Barnen, hundarna och vi :) Kommer bli kanon! Jag vet att du är rädd för vildsvin, hade lite roligt åt dig när vi gick där faktiskt. Heeh :) Men fler promenader måste det bli, speciellt när vädret nu är så fantastiskt skönt. Njuter riktigt ordentligt varje dag som går av värmen - den kanske försvinner snart, vem vet :/ Hoppas inte iallafall! Kram