tisdag 1 april 2008

800grader....

Har ni hört den låten?? Är det Magnus Uggla?? Varmt har vi haft idag men inte 800 grader!!

Idag när Tindra o jag gick upp vid nio så var det så varmt så vi öppnade alla dörrar och fönster och plockade undan lite.
Sen fick hon för sig att vi skulle baka kanelbullar. Bara för att Elin gjorde de idag och Patrik igår=) Så vi satte igång med de. Var lagom klara till de att Milli kom hem så vi fikade lite!

Strax efter kom Elin hit. Hon hade så tråkigt hemma. Patrik var i Flen! Vi rökte och snackade lite skit. Sen satte vi oss på gården en stund så hundarna fick leka lite. I solen var det 24grader!! Så skönt!! Varmaste dagen detta året!!

Vid femtiden kom Youssef hem. Strax efter kom även Patrik hit. Vi var ute och lekte med hundarna och flickorna och jag spelade kubb. Miranda är bättre än någon annan. Kanske ska ta på mig glasögonen nästa gång!? Så kanske även jag träffar lite. Dom är där ute nu och leker lite till=) Jag har precis badat flickorna och kastat dom i säng. Ligger och leker med hundarna hör jag=)

Imorgon är det dagis för Tindra och jag ska plugga hela dagen. Sen på em får vi skånebesök som det ser ut nu. Stannar 1-2veckor.

3 kommentarer:

Jenny sa...

är det mona som kommer upp? tur för er att ni inte är nere denna veckan för möllers är på erikstorget så det hade kunnat bli dyrt, ok inte om jens jobbar men det vet jag inte om han gör! massa kramar

yvonne sa...

Är det ett April skämt eller? Blev ni lurade i dag. Jag tror du lurar mig med antalet grader.Jag fick sms från Dennis i måndas det var lite snö där uppe.Ska till lab.i dag (Onsdag).Ska bla. ta ett långtids socker,inte bra,jag har ju inte "tat" mina tabletter ju började i Månads

carrolin sa...

Jenny: Ja det är hon som kommer upp. ja det är tur. Skånetrippen blev ganska dyr ändå. Fattar inte det för vi handlade knappt något ju:( Får du gå ner och flirta lite med han=)

Mamma: haha nä det är det inte! Vi har inte fått någon snö här inte. skönt är väl det!! Idag är det lite muligt och BARA 15grader=) Hoppas det gick bra på labbet.