onsdag 2 april 2008

2/4/2008

Jaha vad ska man skriva?! Hrmmm
Idag fick jag sova. Min darlig lämnade Tindra på dagis och skickade Milli till skolan. Vaknade vid nio...mös med hundarna till tio i sängen. så skönt!! Sov knappt i natt. Kunde inte. Allt bara snurrade i mitt huvud:( Skolan hänger över mig så de e sjukt!! Känns som de iaf. Har tid på mig och jag ligger bra på det men jag kan inte sluta tänka på det ändå:(

Direkt när jag gick upp dammsög och torkade jag golvet:) Så duktig jag är!!
Sen satte jag mig vid datorn och pluggade direkt. Hann rätt mycket innan Milli kom hem.

Mona kom strax efter. Hon la sig på soffan och sov och jag sprang mellan datorn och tvättstugan=) Tindra och Bejbi körde hem till Patric och var i garaget. Efter middagen tog jag,Mona och Milli Gniztra och gick dit. Drack kaffe med Elin och snackade lite skit=)
Hundarna älskar att vara där. Springa och Springa och Springa!!
Så skönt väder när vi gick hem. Lagom kallt/varmt ute!

Nu har jag precis gjort klart min uppgift som jag har hållt på med i 3dagar!! Så skönt!! Vem fan bryr sig om läkemedlets resa genom kroppen?? Jag stoppar den i munnen och sen är det bra:D
Nu ska jag dricka kaffe och vara lite social innan jag ska se på film i sängen. I morgon är det skola. Ska ha föreläsning om graviditet och förlossning=)

2 kommentarer:

yvonne sa...

Jasså. du ska bli b arnmorska nu då.Ja du.jag tycker det samma,svälj o sen e de klart.Men jag tycker du e duktig som kämpar på.det e väl inte mycket till nu?

Kram från ett soligt Skåne

Anonym sa...

ja sitter här o lässe o måste säga att jag tycker ni e en kär liten familj, ja o så har du fina bilder.
älskar er.
kram från svärmor.