torsdag 29 maj 2008

Shit vad tiden går!!

Klockan 22,07
Nu har bejbi kommit hem från Flen. Handlat lite och jag har betalt räkningarna:( Kom på att jag ska börja trycka egna pengar nu!! Fan vad bra det hade varit!

Väntar på han. Han e nere i tvätten. Ska se senaste Beckköpet när hon kommer upp.

Pratade med min systerdotter precis. Hon hade vatt o
piercat sig idag. I överläppen=)

Shit säger ja bara. I mina ögon är hon och kommer alltid vara liten=) Visst är hon äldst av alla syskonbarnen men... Visst om man tänker efter så värkar hon ju äldre än sina 14år men ändå....=)

Jaja nu kom han!! puss

1 kommentar:

Elinmj sa...

Ja! Let's tryck some pengar ; ) Jag vill också se Beck, älskar Gundvald. Han är min absoluta favorit - Mikael Persbrandt är i mina ögon en av de bästa svenska skådespelarna. Funderar ibland på att kidnappa honom, men vet inte om det går igenom. Vill egentligen också pierca överläppen, en har ju i underläppen och det lär bli lite konstigt kanske.. ska tänka på det.

KRAMAR!