torsdag 29 maj 2008

Fika

Klockan 00,57

Tindra var hemma idag och mös med mig hela morgonen! När Milli kom hem stack flickorna ut och lekte med Emma. Jag plockade lite här hemma. Ovanligt!!

Eva ringde och räddade mig från städningen=) Frågade om jag ville komma och fika. Så Nemo och jag gick dit. Gåva och Nemo lekte hela tiden. Så fint så.

Satt i uterummet först och sen lekte dom i trädgården. Gick hem lite i fem och satte på maten. Så när bejbi kom hem lite över fem så hann han duscha och sen var de klart=)

Somnade på soffan innan när det var reklam i "frusna män söker kärlek" :( Fuck!!
Vaknade vid elva av att Youssef "pratade" i telefon med Mona. Vet inte vad han var arg över men....

Jaha när ska man nu somna om då??

4 kommentarer:

Anonym sa...

nä gumman youssef va inte arg vi bara snackade....

Anonym sa...

När jag bestämmer mig för att verkligen kolla på något, då somnar jag i reklamerna oftast. Usch, blir alltid så irreterad på mig själv då ;/ Idag sov jag fram till halv tolv, trots att jag bestämt mig att gå upp vid åtta tiden. Varför blir det aldrig som man sagt? ;O Blåbärs-dags snart, då går vi ut i skogen och plockar :)

KRAMAR!

yvonne sa...

Det vet du väl Carolin.Om man inte är Svensk så pratar man hög ljut och argt.Det har jag lärt mig av araberna på jobb.Det låter hela tiden som om dom skäller på varandra.

yvonne sa...

Elin,Jag vet hur svårt det är att få kladdkakan lagom kladdig men det är övning som ger färdighet.man ska inte öppna ugnsluckan för mofta så låt den stå inne den tid som det står,sen kan du kolla om den är färdig med en sticka.När den slåpper från kanten ska den nog vara färdig ta då ut den med det samma.