måndag 26 maj 2008

Jaha!?

Jaha vad ska man skriva. Står helt stilla i mitt huvud idag. Seg som en kola. Kanske för man har lov?!

Idag hade Tindra och Youssef mysdag tillsammans. Först åkte dom till Flen och gick till fiket och åt frukost och kakor. Sen åkte dom till Katrineholm och åt glass och handlade lite på ÖoB och Willys.

Pratat med Mona x antal gånger i telefonen. hehe ena gången så ringde hennes mobil så hon tog det.
Hon sa til mig att vänta och det gjorde jag=) Hon sa hejdå i mobilen och efter ett tag hörde jag hur hon satt och skrev på datorn. Hahahah och pratade med sig själv=) Jag skrev på msn
-hur länge ska jag ligga här?
-VA??
-ja i telefonen?

Haha hon hade glömt det!!

Jag plockade som vanligt här hemma och sen när bejbi kom hem lagade han mat=) Han hade köpt lövbiff!!
Millis och min favoritmat!!!
Så det blev Pommes, lövbiff och vitlökssmör. Så gott....

Jag fick så ont i magen när vi hade ätit så jag la mig i sängen för att vila. En stund senare väckte dom mig och då hade dom gjort
björnbärstårta=) Så underbar familj man har!!

Nu ska jag snart göra plättor till Miranda. Hon ville ha det med sig i morgon till kolmården=) Så skoj. Jag vill med dig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja du så kan det gå när man har en sån snygg på i luren hihihihi

Anonym sa...

ja g kom ju inte me hahahha