torsdag 29 maj 2008

Dagens horoskop

KLOCKAN 12,07

Kräftan 22/6-22/7
En trevlig torsdag blir det även om det inte händer så mycket. På kvällen känner du dig ganska rastlös.


Hehe är det inte som det alltid är då?! När "normala" folk går och lägger sig vaknar jag till liv. Kanske ligger i släkten?! För varje kväll jag sätter mig vid datorn vid tolv ett loggar min storabror in=) Sen pratar vi ett bra tag!!

Idag när jag gick upp med Milli var jag lagom trött. Somnade vid 3.30 i natt och sen upp igen vid 6 *stön*
Men fast jag var trött så kände jag mig så rastlös. Slängde iväg ett sms till Eva och frågade om hon ville med till Flen med 9,30 bussen. var så sugen på och åka till BP´s och titta lite=) Var ett tag sen nu ju. Man åker alltid ner i stan så.
Och hon nappade på det=) Så sagt och gjort så stack vi!!
Innan vi stack la jag mig och vilade på soffan en stund och precis när jag skulle stiga upp ringde Ann-marie och pratade. Så lite sen blev man ju=) Men vi hann!!

Nu kom jag hem för en stund sen. Hittade en del där men inte så mycket blev köpt. Sparar på pengarna nu till resan=)
Men det blev iaf :

* ett par tights med brodyr nere till mig 3/4. Perfekt till alla mina tunikor.
*5st tändare
*Glass till Tindra
* Kladdkaka. Vadå lat?!

Fikade en snabbis hos Eva innan vi gick hem. Nu ska jag plocka lite här hemma och sen ut i det fina vädret!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, vet du vad? Här har jag misslyckats med kladdkakan varje gång jag försökt, (det är receptetsfel) antingen blir den för kladdig, eller sockerkaks-aktig. Så jag tänker göra som dig, köpa färdiggjord kladdkaka. Det är riktigt gott faktiskt : ) Åh, det finns så mycket man vill köpa hela tiden.. man hittar nya saker för varje affär man går i. Men det gäller att vara sparsam så man kan åka iväg :)

KRAMAR!