lördag 8 mars 2008

Helg!

Igår åkte vi in till Flen. Bejbi hade några ärende så medan han gjorde dom gick jag o Tindra till min skola. Pratade med min lärare och hämtade några inlämningar som låg där och väntade.

När vi kom hem så gick flickorna till en kompis och vi två+hundar satte oss på gården och pluggade. Jag lånade en bok på biblan till skolan och den läste jag ut. Så bra om man nu får säga så om en sådan bok!? Intressant iaf!!
Satt ute 2timmar och sen började ja må skit. Gick upp o la mig på soffan. Tindra kom hem och youssef o hon gick hem till Patrik. Milli kom hem o hämtade kläder och pyjamas. Skulle sova hos han.

På kvällen skulle tindra o jag se på så ska det låta med hon somnade innan första låten=) Bejbi var hos Patrik!

Idag har jag pluggat den största delen av dagen och flickorna är ute på gården och leker. La undan böckerna precis. Bara snurrar i mitt huvud!! Känner bara tidspressen...fuck! kommer inte hinna bli klar!!

Skalat potatis precis och ska snart sätta på den. pannbiff, löksås och potatis står på menyn idag. Snart ska vi ner till Skåne. Saknar mamma så jag håller på och dö! Vill bara åka ner och glömma skolan ett tag. Fast så blir det inte. Måste ta med det ner och plugga där med som det ser ut nu *suck och stön*

Bejbi och Patrik är ute och går med dogsen. Dom skulle ner till sjön en stund. Han kommer väl snart hem. Alla bara flyr när jag tar fram mina böcker. Dom vet att jag blir så irriterad på böckerna. haha.
Ikväll är det myskväll som gäller, hela familjen samlad.

1 kommentar:

yvonne sa...

Hallo du.E det mig du saknar eller skolan du vill glömma en stund.Skulle ni flyga ner du o Tindra.När är ni i så fall på sturup.Behövde du leg. till er båda.Jag längtar efter er oxå.Vill vara med er hela tiden men samtidigt är det jobbigt för man e inte van att ha någon så inpå sig.Lättare när jag e hos er tycker då jag för ni är vana vid livet runtom er.Har inte bestänt oss för om vi ska ta hem vagnen så Bengt o jag sover där o ni i våra sängar eller vi ska fixa säng i andra rummet o luft madrass där är inte färdigt i det rummet,jag vet hur jag vill ha det men de e oxå allt.Tindra och Miranda- glöm nu inte era pengar till Nallarna vi ska ju köra o fixa dom.
POK Mormor