onsdag 5 mars 2008

Onsdag

Igår åkte Tindra o ja in till Flen och hälsade på Therese och barnen en stund. Viktoria och bebisen kom med dit en sväng=) Youssef var ledig för att han var hos tandläkaren och fixade de sista på tanden!

När youssef kom hem så kom Sami och Patrik hit en sväng. Flickorna var ute och lekte på gården en sväng. Sen på kvällen hade Tindra asont i foten! Hon lyssnar ju inte på mig! Säger att hon inte får gå så mycket men....

Idag har jag varit hemma. Skulle plugga men youssef råkade få med mina böcker=( Dom låg i väskan och det missade han....=( Tindra och jag tittade på film och sen gick hon till en kompis. Milli gick till en annan.

Till middag blev det potatisgratäng och kyckling=) Favomaten här hemma nu. Köpte ett gameboy till tjejerna idag och 6spel!! Kanon o ha på tåget och bussen när man åker långt!!

Imorgon ska vi se om Tindra kan gå på dagis med foten. Annars får hon stanna hemma. Inget viktigt i skolan ändå=)
Nu ska jag springa ner med mobilen till bejbi. Det är patrik i luren. Haj!!

2 kommentarer:

yvonne sa...

fräck bokhylla.hur fick ni hem den.Tycker Tindra att det e mysigt att åka vagn igen.Kul att ni har hittat kompisar.Hur blir det kommer ni ner eller det blir inget med det.jag undrar när i så fall för jag skulle se om jag kunde bli ledig tänkte jag.men man vet aldrig.Nu ska vi äta hemalagad bortaköpt pizza.

carrolin sa...

vi kommer ner den 20:e som de ser ut nu. senast den 21:e iaf. Och sen måste han hem på tisdagen men vi kanske stannar någon extra dag. Vet inte det än!