måndag 3 mars 2008

Måndag!

Igår köpte vi en bokhylla till flickorna. Har velat ha den superlänge!! Från ikea med 25fack i. Stor och bra. Ska bara köpa korgar på ikea med som passar i facken så dom kan ha alla saker där i. Fint blev det på rummet=)

Jag höll på att dö när Millis väckarklocka ringde idag. Har inte fått sova på hela natten. Hundarna har lagt sig på mig och flickorna kom in vid två och sen har dom med hållt på. Fuck!!

skickade iväg henne iaf och la mig igen. Vid tio väckte bejbi mig med frukost på sängen=) Myspys.

Gick upp efter en stund, men mina öggon kunde inte vara vakna så jag la mig på soffan. När jag vaknade sen igen så hade bejbi städat hela lägenheten=) Torkat golv och allt!! Så fint.

Flickorna gick ut en sväng och Milli körde henne i vagnen. Jag gjorde plättor och dom hade picknick ute=) Så mysigt väder hela dagen så...
Till middag blev det kalops och potatis.
Sen blev det läxläsning med Milli. Tindra o jag badade och milli kollar på andra avenyn. Hon älskar det!!

Ska krypa ner till tindra nu en stund och läsa en bok!! Sov gott

Inga kommentarer: