söndag 9 mars 2008

Äntligen!!

Idag så vaknade Milli o jag kl 8. Satte mig direkt vid datorn och pluggade. Efter en stund kom även Tindra upp. Gjorde frukost till dom två och satte mig här igen.
Fortsatte på uppgiften som jag höll på med igår. Sjukt att man bara hinner ½ uppg om dagen och ändå sitter man här hela jävla dagen!!

När bejbi kom upp gjorde han frukost till mig och flickorna gick ut till alla barnen. Vi plockade undan lite och sen stack han till Flen med Patrik. Handlade lite och träffade Micke.

Jag satt kvar vid datorn och tog bara paus när jag skulle till tvätten. Flickorna och en drös barn kom hit och lekte och sen gick dom ut igen=)
Jag gjorde precis sista saken på uppgiften och skickade den till min lärare. Blir hon inte nöjd nu så dör jag!!! Men skönt o få in 1 iaf!! När man först läste igenom det så såg det inte så svårt ut. tänkte a-e bara...hrmmm men på a var där ca 10frågor med. och sen en fallbeskrivning!!
Inte blir man på bra humör och jobba om döden en hel helg heller.

När bejbi kom hem lagade han mat och gick ner i tvätten. Jag hade då bara 1uppgift kvar och vägrade släppa datorn=)

Nu har jag precis hjälpt flickorna städa på rummet. Vilken bomb där var!! Blir väl så när där vatt 1000barn och lekt.
Nu ska jag hjälpa bejbi med sin läxa. ush!! Orkar snart inte detta mer. Den jävla skolan tar all min vaken tid!!!

Mamma: det är både skolan jag vill fly från och så saknar jag dig ju!
Jag har inte bestämmt mig om vi ska flyga eller vad. Jag och ett barn flyger ner och det andra flyger upp. Lika måste det ju vara!!
Jag har mejlat dom igen ang id och får svar i morgon så då får vi se hur det blir. Kanske tar båda på flyget om det blir flyg. Går snabbare så dom slipper "lida" på ett jäkla tåg!! jag har redan laggt fram allt vi ska ta med ner. Ush...kanske inte kan flyga. övervikt!! hehe

2 kommentarer:

Jenny sa...

när kommer ni ner till skåne o hur länge stannar ni?

carrolin sa...

vi kommer ner den 20:e eller 21:e och sen vet vi inte hur länge vi stannar för jag o Youssef är inte lediga igentligen. Så vi åker väl hem den 25:e på morgonen. Fixar kalaset och har det sen sticker vi igen!