fredag 14 mars 2008

Dag för dag

Igår vaknade vi alla kl 6 och stack iväg kl 7. Milli till skolan, Jag o Tindra till dagis och bejbi till skolan.

Lämnade henne och sen gick jag upp på komvux och hämtade nyckeln till skolan. Gick ner där och satte mig och pluggade. Lagade starkt kaffe så jag vaknade till liv!!

Var en rolig föreläsning igår. Inte bara att hon stod där framme och pratade. Inte alls. Vi fick först jobba 2o2 så jag jobbade med Niclas. Sen skulle vi jobba 4o4.

Hämtade Tindra o åkte hem. Mötte Milli och vi åt plättor. Sen gick dom till en kompis E. efter middagen kom killarna och hämtade tjejerna. Lekte en stund. Tur vi åt tidig middag=)

När sessorna gick och la sig satte jag mig och pluggade. Gjorde klart en uppgift. Eller jag renskrev det jag hade gjort i skolan. Skönt!! Tittade på film med älsklingen på kvällen.

Idag vaknade Tindra och var sååå förkyld. Det är som att öppna en kran:( Så idag fick stanna hemma och vila. Vill inte att hon ska bli sjuk nu ju!! Älskade lilla plommongurkan!!

Jag ska snart sätta mig och göra det sista på uppgiften. Bara söka lite fakta om medulloblastom. Tufft!! Tänk om ens barn får det!? Usch

Inga kommentarer: