måndag 10 mars 2008

Död!

Hehe ja det är vad jag känner mig i dag!!
Bejbi, Tindra och jag tog 9.30 bussen in till Flen idag. Första dagen på dagis för Tindra på ett tag. Det hade gått bra. Bara en som hade trampat på hennes fot. AJJJ. Hur länge ska hon ha ont?? Hur länge ska foten vara blå??

Jag gick till skolan och hoppades på att vi skulle göra något skoj. Efter en hel helg med bara döden då...Men nä...visst var det intressant men vi såg bara på film om slutskedet...Mer död alltså=(
Vi fick följa några personer som låg på hospice och sen dog. I klassen är vi en kille och resten tjejer. Efter ett tag i filmen hörde man bara snyftningar=( Alla var helt nere på lunchen.

Åkte hem till Milli och gick en sväng med dogsen. Fixade lite viktiga saker med. ringde ex antal samtal. Sen bar det av till Flen igen och hämta Tindra.

Milli lagade maten idag och det blev pytt i panna=) Hon säger att hon måste öva för hon börjar bli stor!! Hon ät föt go min tjej!!

Imorgon ska vi in till Katrineholm och fixa pass till tjejerna!! Dyrt men bra och ha!! Sen får vi se vad som händer. Ska plugga lite nu!! Puss hej

1 kommentar:

yvonne sa...

Ja, det e en fräck stil man väntar o ser hur länge man måste stötta skåpet.Hylla blev jätte fin.Har ni haft fint väder,solen har tittat fram lite här nere man känner i luften att något e på väg.Buska i stan har slått ut nu.
Vi ses nästa vecka.