lördag 23 februari 2008

Vilken mysdag=)


Idag när vi vaknade så kastade flickorna i sig sin frukost. Vi hann inte ens börja äta. Sen skulle dom ut och åka ruller=) Så Youssef gick ut till dom efter vi hade ätit. Sen åkte han till Flen och hanlade lite till middagen.

Jag gick ut till flickorna och lekte lite. Vilket väder vi har haft idag!! Hade det inte blåst så hade man kunnat sola=)










Duktiga tjejer!! Milli sa att hon inte kunde åka men hon åkte ner för backen hela tiden och var super duktig! Tindra får önska sig ett par nya.







Youssef och Sami kom tillbaka efter en timme. Fixade med maten då. All dip ska ju stå i kylen ett tag innan. När Sami stack så började vi med maten, fondy (stavas??)
Nu sitter vi och tittar på Melodifestivalen och äter lördagsmys=) Hatar melodifestivalen men flickorna ville så gärna se på Frida så...Nu ska vi se vem som går vidare. Pok

2 kommentarer:

Jenny sa...

e så dålig på att komentera men jag ska försöka! såg inte melodifestivalen själv för jag jobbade men jag hörde att frida gick vidare, roligt för henne! fy va gott med fondue! ni kunde skickat ner lite =) kram jenny

yvonne sa...

Hej på er i vårvädret!Jag sitter med en mugg med mitt Mirakel o njuter i fulla drag.Jag säger bara,underbart.Nu e förrådet fyllt med de underbaraste doffter.Väntar på middagen den står i ugnen, sheppers paj.Så kul att se er,Milli kan ju stå på dom där hiskeligga sakerna.Ni kan tro att Chika växer hon är lika hög som Emma nu.Nu e middagen klar,vi hörs hälsa alla skogs tomtar.Jag längtar till er i skogen