onsdag 20 februari 2008

Hjärnskakning!

Igår åkte jag med Youssef till Katrineholm. Bussen som skulle komma 7,22 kom inte. Den glömde svänga inom Vadsbro så dom skickade en ny, men vi missade bussen flen-katrineholm så dom körde oss hela vägen=)

På mötet gick det jätte bra och han börjar på prov på måndag. Dom ska testa han i 4veckor hur han ligger till. Om man har gamla betyg i matte så får man läsa det bredvid typ.

När vi var klara där och skulle gå till Willys. Vilket bara var nerför en backa så vek mitt ben sig. Kommer bara ihåg att jag ligger på marken och har ont i knät. skrapat upp knät och handflatan och armbågen=( Aj!!!

Handlade och åkte till flen. Där mötte Daniel och flickorna oss så var vi på lekplatsen en stund och handlade mjöl.

När vi gick i flen fick jag asont i huvudet!! Bara slog på. Hem och fikade och sen tittade jag o youssef på film. När jag vaknade efter en stund, 10min, var det bara in på toa och kräka. Sen höll jag på så några gånger. Bejbi ringde sjukvårdsuppl. och dom sa att jag skulle vila!! Lätt!!!

Pojkarna lagade mat och jag fick ligga på soffan och äta=) Samma idag med frukosten. Lite lyx ändå kanske. hehe.
Dom två åkte in till Flen för att handla cigg 12,47. väntar på dom nu!!
Sen händer inte allt för mycket idag. Daniel och flickorna ska baka kanelbullar lite senare men annars är här tråkigt=(

När man är tvingad att ligga på soffan så är det sååååå tråkigt!!!
Till middag blir det köttbullar=) Daniel skröt så om sina köttbullar igår så idag är det upp till bevis!! Hehe tur vi köpte färs igår=)

Inga kommentarer: