måndag 18 februari 2008

Besök från Skåne!

I går vid 23.30 kom Daniel upp. Milli försökte hålla sig vaken men somnade 5minuter innan=) Men Daniel väckte henne och sa hej. Tindra gick det inte att få liv i.

Jag och Youssef gick upp 8 och hoppade in i duschen sen vaknade flickorna. Dom hoppade i Daniels säng så även han vaknade=)
Åt frukost och sen åkte jag o bejbi in till Flen. Gick upp en sväng till Micke och snackade med han o Sami.
Gick hem en sväng till Therese med och hälsade på. Hon kastade ut oss efter 3timmar för hennes "pojkvän" skulle komma. Så vi gick och åt pizza!! Lite lyx att vara "barnledig"=) Man får passa på att njuta!

Hem och kastade in potatisgratängen och kycklingfileen i ugnen. Vet att vi åt de för någon dag sedan men de e såååå gott!!! Och vi hade bara mycket hemma av det så...

Sami och hans mamma kom för en stund sen och lämnade vår moped=) Jippppi!!! Dom hämtade den i Stockholm till oss=) Så skönt!! Tänk bara att kunna köra och handla på helgen och slippa sitta i Flen på morgonen i 2½timme innan skolan. Nu kör jag=) Billigare med!!

Imorgon ska bejbi till Katrineholm och jag ska med. Tar vi moppen så blir de bara vi två, annars ska alla med. Vi ser de lite senare i natt. Laddar batteriet nu så....

Nej!! Min pizzabotten köper inte jag! Jag gör den och den e sååå god och lätt=) Tar bara 5min så.... och nej han ska inte ner pga av han ska dit i morgon, sen e de inte lönt!
Daniel ska hem på fredag. Först sa han lördag men han hade fattat fel så...Men flickorna e överlyckliga!!! Dom var ute och visade han runt i byn när vi var borta. Dom gick till lekparken och så!!
Nu ska jag o Youssef spela kort och sen se en ny film vi har=)

Inga kommentarer: