måndag 25 februari 2008

Vår!?

ja nu är jag säker=) Det har blivit vår även i sörmland!! Stod till och med i tidningen idag. Bönderna sa det. haha...och i går när vi la oss så hade vi en mygga i rummet.

Gick upp 5.30 (kändes som jag precis somnat ju) och satte på kaffe. Duschade och tog min kopp kaffe och satte mig ute och rökte. Var ju 3grader varmt!! Så skönt.
Väckte flickorna och gjorde vid dom. Sen väckte jag bejbi. Lämnade Milli vid bussen och sen tog vi andra bussen till Flen. Bejbi åkte till Katrineholm och jag lämnade Tindra på dagis.

Gick upp på torget och där var pierre så vi satte oss på fiket och snackade lite skit=) Efter ett tag kom även Mikkan och slog sig ner. Hon o ja gick till skolan och det var en rolig lektion. Fick först panik för Mikkan sa att det skulle vara redovisning....Ahhh de viste jag inget om. Men de gick bra ändå. Vi delades in i grupper och fick berätta lite vad vi hade jobbat med för fallbeskrivning=) Sen hittade vi en sak!! Hehe så vi tog blodtrycket på varandra.

4av oss tjejer gick till fiket på lunchen och sen smet jag och hämtade Tindra och åkte hem till Milli. Väl hemma gick dom o lekte med en kompis och jag satte mig o pluggade lite.

Nu kurs nu!! Ska lämna in de sista i morgon på vård och omsorg. Nu är de medicins grundkurs som gäller!! Snart praktiken med=) Ska bli så skoj!

Bejbi hade köpt ett par nya skor till Tindra när han kom hem=) Hon älskade dom!! Beige pippi sko.

Till middag blev de potatis och laxfileé till oss vuxna och flickorna åt fiskpinnar. Dom gillar inte lax så....Nu ska jag mysa med flickorna innan de e dax att sova för dom!!

Inga kommentarer: