fredag 29 februari 2008

Fredag!!

Idag var Tindra o Jag bara hemma på dagen. Vek tvätt och plockade undan. När Milli kom hem så fikade vi och sen tog vi bussen in till Flen. Där mötte vi upp bejbi och gick och handlade på konsum. Fruktbilen blev det med=) Man passar på och fylla på med frukt och grönt varje fredag ju. Så lite fattigare blev man. Närmare betsämt 600:- Så sjukt! Lite mat för helgen bara och grönsaker och frukt för en vecka.

Nu har vi ätit och flickorna ligger i vår säng och ser på en film jag köpte idag till dom:-)
Jag ska sätta mig i soffan och se om där är något att se på. Tidigt i säng idag. Satt uppe till 4inatt och pratade med min lillebror på msn=) *saknar*
Imorgon ska vi iväg tidigt med så. Eller inte så tidigt men jag ska fixa kycklingsallad och så innan.

Hoppas du hittar något i morgon mamma. Man vet aldrig om man kommer hem fattig eller rik=) Inte när man är hos Ulla!!

Inga kommentarer: