torsdag 5 juni 2008

Varmt

Fy fan vad vi har det varmt idag. Detta är lungt den varmaste dagen detta året!! Har fläkten på men blää vad varmt de är ändå.
Ute kan man bara inte vara. En snabbis med hundarna och sen in igen. Dom får ta en lång promenad ikväll ist.

När jag beklagade mig för min bror precis så sa han
- Det är lika varmt i shtlm som i athen idag.

Visst, vi bor inte i Stockholm men här är minst lika varmt!!

Väntar på att Miranda ska komma hem från skolan nu. Sen får vi nog ta och bege oss till sjön en stund så man kan bada!!

Fick mejl av min lärare idag=) Ska träffa henne nästa vecka och få två jurser jag ska läsa över sommaren. Sen sa hon att jag var istort sett klar med alla obligatoriska ämnena på utbildningen!! Sen är det bara egna kurser kvar efter eget val=) SKÖNT!!! Klarar jag läsa dessa två hemma (100p x 2) Så har jag bara 100p kvar att läsa in sen så jag blir klar till jul=)=)=)

Inga kommentarer: