torsdag 5 juni 2008

Torsdag!

När bejbi och Tindra kom hem så lagade jag mat och bejbi skurade golvet i köket=) SOm vanligt kastade han ut en spann med vatten och sen srubbade han med en borste innan han sög upp allt med vår damsugare!
Medan maten stod på spisen så flyttade vi över den andra gravida fisken till "bb" Tänkte att hon ska väl snart föda med och då vill ja ha bebisarna kvar. Man vet inte hur många den andra fick ju. Men där är 4kvar=)


Middagen blev serverad på ballkongen=) Den som ligger mot vägen. Mysigt!! För mycket sol för att sitta och äta på den andra + att deras pool är där.
Usch måste tömma den en dag med. Kanske i morgon?! Så man kan fylla den där nere till dom

Efter maten, som blev sen idag pga värmen, begav vi oss till sjön för ett kvällsdopp!!


Milli tyckte det var för kallt. Tindra och jag hoppade i vid stegen. Youssef tog längre tid på sig=) men gick ut tillsist!!


På väg till sjön=)































Bejbi känner på vattnet
När vi kom tillbaka så stannade vi och pratade med dom nya grannarna=) Trevliga människor.
Nu när Miranda tittade till vårt BB så hade hon fått ungar=) haha jag kände det på mig!! 4små små små yngel. Dom andra jag upptäckte idag måste vara några dagar gammla
Nu blir det rabarberpaj och vaniljsås=) Lite sent men alla är ju lediga nu i några dagar!!
Klockan är nu 23,20

1 kommentar:

Anonym sa...

ja nu får nu ju snart flytta, hur många ungar har ni nu....
ja om jag va hos er nu så skulle jag varit först ivattnet...