lördag 24 maj 2008

Rosor!

Klockan 23,40

Idag fick jag rosor av min mamma=) Asså via datorn!! Kolla in själv
http://www.family.se/vi/1067303.htm?ca=12_a

Så underbar min mamma!!

Idag fick jag sova av min bejbi. När han väckte mig med frukost på sängen hade sessorna redan ätit och var på väg ut i solen. Helt underbart=)

Sen kom Patric hit med hunden och snackade lite. Bejbi o han gick ut och lekte lite med dom och jag plockade lite här hemma. Sen blev det tidig middag. Potatis, gräddsås och hamburgare.
Imorgon vill jag grilla. Köpte potatissallad igår ju. En ny sort med vitlök i, som dom stod och bjöd på i affären. Så god så jag kunde inte låta bli.

Dagen flöt på och nu i kväll såg vi alla film och mös på chips.
Flickorna har somnat i soffan. Tindra använder Nemo som kudde=) Bejbi kollar på K1 på tv, vilket jag inte tycker är så skoj så jag sitter här.

Nu ska jag kolla mejlen iaf. Kanske fått ngt av min lärare. Vilket jag hoppas!!

Inga kommentarer: